آشنایی با روند ترخیص کالا

رشد استفاده از تجهيزات بيسيم در ميان عامه مردم بسيار چشمگير و قابل توجه بوده است. ارتباطات و فناوريهاي بيسيم به سرعت به جايگاه و محبوبيت ويژهاي در امور تجاري و صنايع كامپيوتري دست يافته است. دليل رشد چشمگير شبكههاي بيسيم، انعطاف پذيري و قابليت جابجايي بسيار بالاتر آ نها در مقايسه با شبكههاي سيمي ميباشد. برخلاف شبكههاي سنتي سيمي كه كاربران براي اتصال دستگاه خود به شبكه به كابل مخصوصي نياز دارند، فناوري بيسيم كاربران را قادر ميسازد كه بدون محدوديت مكاني، به اطلاعات موجود در شبكه دست يابند.
شبكه هاي بي سيم يكي از تكنولوژيهاي جذابي هستند كه توانسته اند توجه بسياري را به سوي خود جلب نمايند و عده اي را نيز مسحور خود نمودهاند. هرچند اين تكنولوژي جذابيت و موارد كاربرد بالايي دارد ولي مهمترين مرحله كه تعيين كننده ميزان رضايت از آن را به دنبال خواهد داشت، ارزيابي نيازها و توقعات و مقايسه آن با امكانات و قابليت هاي اين تكنولوژي است. ناديده گرفتن حقايق، امكانات فني و موارد كاربرد اين تكنولوژي نتيجهاي جز شكست و عدم رضايت نخواهد داشت.

نكاتي كه در اينجا به آ نها اشاره ميشود، مجموعه دانسته هايي است كه ميتواند در انتخاب و يا عدم انتخاب شبكه بيسيم و به كارگيري موثر و مفيد آن به شركتها و سازمانهايي كه قصد استفاده از اين تكنولوژي را دارند،كمك كند.

سازمانهاي زيادي هستند كه در به كارگيري شبكه هاي بيسيم دچار شكست شده اند فقط به اين دليل كه صرفاً مسحور گرديده اند بدون اينكه ارزيابي و شناختي نسبت به واقعيات و موارد كاربرد آن داشته باشند. “Wireless” جذابيت واژة افزايش استفاده از كامپيوترهاي دستي ۱ در محيط هاي بزرگ و افزايش كاربران موبايل كه تقاضاي شبكه هاي بي سيم را دارند، باعث ايجاد اين نوع شبكه ها شده است. تكنولوژي بي سيم پرهزينه بوده و براي مشاغلي كه نياز به ارتباط بي سيم دارند و يا امكان كابل كشي در آن محيط غيرعملي باشد، به كار گرفته م يشود. در اين مقاله راجع به موضوعات پايه ودستگاه هاي شبكه هاي بيسيم صحبت مي شود.